Kártyabirtokosrészéről felmerült reklamáció esetén
a) a reklamáció benyújtásának módja és feltételei:
Amennyiben a címzettnek bármilyen panasza van, kapcsolatba léphetügyfélszolgálatunkkal nyitvatartási időben. A kiszállító garantálja akiszállított áru minőségét legalább 48 órán át a kiszállítástól számítva. Ez a garancia az Ön biztosítéka arra, hogy rendelést szeretettel és odafigyelésselteljesítjük, és hogy csak kiváló minőségű terméket használunk fel ehhez. Ha mégsem lenne megelégedve a minőséggel vagy a szállítással, kérjük a kiszállítástól számított 3 napon belül jelezze felénk.
- Termék visszaküldése kizárólag a Szolgáltató és a Megrendelő előzetes egyeztetése alapján lehetséges.
- Minden, a Szolgáltató által elfogadott visszaküldés esetén, a Megrendelő jogosan kérheti az áru cseréjét vagy a vételár visszatérítését.
- A szállítás során megsérült terméket, visszaküldés esetén a Szolgáltató saját költségre cseréli.
- A megrendelt termék minőségi, vagy mennyiségi reklamáció alapja, mindig egy, az átvétel időpontja körül készült fénykép.
- Reklamációt a kézbesítés követő 3 napon belül tudja a Szolgáltató befogadni és kezelni.
- Vizuális bizonyíték (fénykép) hiányában reklamációt, a már átvett termékkel kapcsolatban a Szolgáltató nem fogad el.
- Más kártérítésnek helye nincs. Visszaküldés esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.
Online vitarendezési platform (EU 524/2013 rendelet szerint)
b) az áru visszavét jogcímei és lehetőségei: a szolgáltatással kapcsolatban kötött szerződés vagy a
szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF előírásai szerint
c) az árucsere módja és feltételei: a szolgáltatással kapcsolatban kötött szerződés vagy a
szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF előírásai szerint
d) a kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei: a szolgáltatással kapcsolatban kötött
szerződés vagy a szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF előírásai szerint