Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Emma Virágküldő Szolgálat webáruházának, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket! Az Emma Virágküldő Szolgálat webáruházában történő vásárlás, ill. felhasználói regisztráció feltétele az Általános Szerződési Feltételek elfogadása.
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken szívesen állunk rendelkezésére!
E-mail: info@emmaviragkuldes.hu
Telefon: +36-30-333-3301
A weblapon megkötött szerződés, írásban megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződések egyedi megrendelés azonosítószámot kapnak, mely tartalmazza a szolgáltatás megvásárlásának dátumát is. Az azonosító alapján az információk bármikor könnyen visszakereshetőek,mert iktatásra kerülnek.
A szerződés magyar nyelven jön létre és a magyar jog az irányadó.
A weboldal informatikai hátterét a SoftMaster Kft biztosítja.
Cégünk törekszik az internetes magatartási kódex , illetve a magyar tartalomszolgáltatók egyesületének tartalomszolgáltatási és etikai kódexe betartására. Önt, mint vásárlót is erre kérjük.
Netikett, azaz internetes etikai kódex elérhetősége: http://www.mlbe.hu/netikett.htm
MTE etikai kódex elérhetősége: http://mte.hu/etikai-kodex/
Kereskedelmi feltételek
Az itt felsorolt általános kereskedelmi feltételek, minden rendelést leadott vevőre vonatkoznak. A rendelés leadásával a vevő tudomásul veszi, hogy az eladó a honlapon megjelentetett árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. Az eladó a változtatás jogát fenntartja. Virágkötőink egyedi csokrokat kötnek, amelyek kifejezetten a vásárló kérésére készített termékek, ebből kifolyólag két teljesen egyforma csokor nem létezik. Természetesen az Ön által kiválasztott termékhez hasonló csokrot kap, mely stílusában, formájában, virágkötészetében garantáltan az, amit választott.A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Tekintettel arra, hogy a virág egy naponta beérkező friss termék, lehetséges, hogy az Ön által választott cserepes növény vagy vegyes csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten. Ilyen esetben a termék illetve az összetevő helyettesítése megengedett. Ajándéktárgyaink /csokik, desszertek, plüssmackó/ önmagában nem, csak virágcsokorral együtt rendelhetőek.
A megrendelt termék minőségi, vagy mennyiségi reklamáció alapja, mindig egy, az átvétel időpontja körül készült fénykép. Reklamációt a kézbesítés követő 3 napon belül tudja a Szolgáltató befogadni és kezelni. Vizuális bizonyíték (fénykép) hiányában reklamációt, a már átvett termékkel kapcsolatban a Szolgáltató nem fogad el. Más kártérítésnek helye nincs.
A megjelenített kiegészítő termék (pl.: váza, kosár, doboz, kaspó stb.) formája, színe, típusa is eltérhet, melynek helyettesítése a készlet függvényében megengedett.
A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes.
Rendelésfelvétel
Amennyiben a vevő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor az eladó nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt. A vevő részéről utólagos visszalépés nem vehető figyelembe és a már kifizetett összeg nem igényelhető vissza. A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes. Áruhiány esetén, az eladó fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.
Regisztráció
Vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is. A regisztráció során Önnek kötelezően meg kell adnia vezeték és keresztnevét, e-mail címét, egy választott felhasználónevet és egy jelszót. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld Önnek, amelynek segítségével véglegesítheti regisztrációját. Sikeres regisztrációt követően Ön bejelentkezhet a Honlapon, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést. A Honlapra történő belépést követően Ön jogosult felhasználói adatait bármikor módosítani illetve kiegészíteni a „Belépési adatok módosítása” illetve a „Fiók szerkeztése” menüpont alatt és a rendelés során.
A regisztrációja törlését az Üzemeltetőnek írt kérelemmel kezdeményezheti. Az Ön felhasználói adatainak Üzemeltető általi törlését követően eltávolításra kerülnek a rendszerből, az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód. A szolgáltató a regisztrációt követően a hatályos jogszabályokkal és a jelen Üzletszabályzat adatvédelmi rendelkezésekkel összhangban kezeli az Ön adatait.
Termék kiválasztása
A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Ön akár rendelkezik regisztrációval, akár nem, válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, és láthatja a termék bruttó árát, itt választhatja ki a megrendelni kívánt darabszámot (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.
A kiválasztott terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. Bármely navigációs menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja az Ön által megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.
1. lépés
Bevásárlókosár:
A „Bevásárlókosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, a rendelt mennyiséget, az összesített bruttó árat termékenként, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét.”A kosár megtekintése” gombra kattintva a kosár tartalmát részletesen is megtekintheti. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani, majd a „frissítés” gombbal frissül a kosár tartalma is. Az egyes termékek mellett található piros X-re kattintva eltávolíthatja kosarából a terméket majd újabbat rakhat bele. Több termék megrendelése esetén kérjük, itt használja a „vásárlás folytatása” gombot.
Kedvezmények, hűségpontok, kuponok és utalványok beváltása:
A „kosár tartalma” oldalon van lehetősége kiválasztani, ha hűségpontot, illetve valamilyen kedvezményt, ajándékutalványt, kupont kíván igénybe venni.
A „szállítási díj kiszámítása” gomb alatt kérjük megadni, melyik megyébe történik majd a kiszállítás.
Fizetési és szállítási mód kiválasztása:
A „Bevásárlókosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltség(ek)et.
2. lépés
Adatbevitel:
A „Fizetés” gombra kattintva éri el azt az oldalt, ahol második lépésként meg tudja adni a számlázási és szállítási adatait és a szállítási módot. Itt kérjük megadni azokat az információkat, melyek segíthetik a kézbesítést./pl. a címzett kapucsengőjén más név szerepel, vagy üzenetet kíván hagyni a küldemény mellé, esetleg a megrendelt
Ezen a ponton, amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni, és ha korábban nem töltötte ki, meg kell adnia telefonszámát, amennyiben nem természetes személyként vásárol, akkor a cég vagy szervezet nevét, azonosítóját (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószámát; számlázási címét (közterület, település, irányítószám), szállítási címét (közterület, település, irányítószám). Regisztrált felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.
Amennyiben nincs regisztrációja, az alábbi adatok megadása kötelező rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám; amennyiben nem természetes személyként vásárol a cég vagy szervezet neve, azonosítója (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószáma; számlázási cím (közterület, település, irányítószám), szállítási cím (közterület, település, irányítószám).
Ebben az esetben az „Új vásárló” fülön a „Csak vásárlás” sort kell bejelölni.
3. lépés
Adatbeviteli hibák javítása:
A böngésző „vissza” gombjával visszatérhet az 1. lépéshez, a „Bevásárlókosár” felületére, és módosíthatja kosara tartalmát, a szállítási és fizetési módot. A „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva pedig a megrendelést véglegesítő felületre, a 3. lépéshez juthat.
Az összesítő oldalon láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát. Ezen a ponton lehetősége van a böngésző vissza gombjával visszatérni a 2. lépéshez és módosítani felhasználói, számlázási és szállítási adatait.
Megrendelés:
A „Rendelés véglegesítése” gombbal lezárhatja megrendelését, melyről hamarosan e-mail értesítést küldünk.
Visszaigazolás:
Az elküldött rendelési ajánlat megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levél érkezik az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre.
Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, vagy az Üzemeltető nem fogadja el az Ön ajánlatát, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti Önt.
3. Árak
A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák és Magyar Forintban értendők. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét és az egyéb, a képen látható tároló edény, váza, kaspó díját, ha és amennyiben az külön a leírásban nincsen feltüntetve. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Blamitrade Kft, mint Szolgáltató tartja fenn azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejüleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
4. Szállítási határidők és feltételek
A megrendelt csokor és ajándék szállítását a Blamitrade Kft szervezi. Az áru meghatározott időn belüli címzetthez történő eljuttatása a szállítás.
A megrendelés és szállítás közötti időtartam minimálisan 12 óra.
Vasárnap és ünnepnapokon történő kiszállítás kizárólag délelőtt 12 óráig és csak bizonyos településekre lehetséges. Megrendelés előtt kérjük, érdeklődjön elérhetőségeinken.
A szállítások idejét nem áll módunkban percre pontosan teljesíteni, csak napra meghatározva. Rövid határidővel érkező megrendeléseket a következő munkanapon kézbesítjük.
Virágkézbesítő partnereink, abban az esetben, ha a címzett nem tartózkodik a megadott címen vagy nem elérhető, akkor egy harmadik személy segítségét is igénybe veheti /pl. portás, szomszéd/. Természetesen, amennyiben megadja az ajándékozott elérhetőségét, első lépésként vele egyeztetünk.
Abban az esetben, ha az Ön által megadott időpontban és címen a címzett nem található meg és ezen okból hiúsul meg a küldemény kézbesítése, akkor kártérítésre nincs lehetőség. Az át nem vett küldemények újbóli szállítási költségét a megrendelőre terheljük.
Online Számlázó partnerünk
Szamlazz.hu KBOSS.hu Kft.
Bankkártyás és PayPal fizetés után a számla automatikusan érkezik e-mailben a rendelés feldolgozása közben.Átutalás esetén a beérkezéstől számított 3-4 napon belül küldjük a számlát szintén e-mailben. Minden árunk bruttó ár 0% AAM áfát tartalmaz.